Träna, träna, träna!

Nu tragglar vi på ordentligt! Det är bara någon vecka kvar till examen på Besöks- och Terapihundsutbildningen och vi ska klara det!
I dag har vi jobbat mycket med apporteringen och jag tror nästan att det börja lossna. Vi skulle kanske inte få högsta poäng på lydnadsplanen men det räcker för att imponera under våra besök. Front börjar också lossna. Under kvällen kämpade vi med "hur sitter björnen", rulla och cirkus. De två första går bra, fast Millie har inte föstått varför hon måste sitta still med en godisbit på näsan under cirkus. Men om min lilla mamma kunde lära min första hund att balansera en frolic på snoken så måste jag väl kunna lära grisen samma sak! Skam den som ger sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0