Agilityavslut

Idag var det dax för avslutning på agilitykursen som Millie och jag har gått hos Irene. Pga varmt väder, mh och en skadad tass har vi tyvärr missat några gånger, men flitigt tränat på själva.
Irene hade byggt upp en rolig bana, med alla hinder utom säcken och långhoppet, som vi fick två försök var på. Vi fick 15 fel på första varvet men klarade andra varvet utan ett enda fel!!!
Den här lilla tvälingen leder kanske till att vi vågar oss ut på en "riktig" tävling i höst. Nu gäller det bara att snickar ihop en egen bana inför månaden på landet...

Först ut var Athena som är gjord för agility! Hon är snabb och stark men måste bara tygla sin enorma glädje lite :o)

image12
Enda gången (nästan) Athena är stilla är innan starten...
image14
Athena flyyyger över balansbommen.
image13


Sen var det dax för Millie och mej. Och nej, jag är inte gravid trots att man kan tro motsattsen när man ser vissa av bliderna. Det är resultatet av tjocka tröjor och för mycket godis.
image15

image16
Millie tog sina kontaktfält väldigt bra när hon sansade sig lite.

image17
Min lilla gris hoppar inte speciellt ekonomiskt. Men hon river aldrig.

image18
Vi har fått upp farten lite på balansbommen.

image19
Antingen är hindret väldigt sort, eller Millie väldigt liten. Jag gissar på alternativ #2.

image20
Så här glad blev jag när vi hade klarat andra varvet.

image21
Vi hade självklart vår söta hejjarklack med oss som support!

Kommentarer
Postat av: Tiff-hypokondriker-Anna

Hihi, på det sjätte kortet uppifrån ser det ut som att ni båda hänger i luften. Haha, va tråkigt det lät när jag skrev det, hehe, tänk att i mitt huvud är allting så mycket roligare :) Tur för mig!!!
Nu har jag nästan hunnit skriva alla former av skratt, hoho, så kul... Tihi, så tokigt... Moahaha, så fräckt... Huhu vilken knas... Kfkf va crazy!!!

2007-06-19 @ 00:17:26
URL: http://www.myspace.com/anorah

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0