Han med stort H

Jag träffar ju en del hundar på kurser, träningar och promenader. Visst gillar man de flesta, några få inte alls men så ibland dyker det upp en sån där hund med stort H.
Idag släpade jag med grisarna för att träffa en boxer som behöver ett nytt hem. Hade sett honom på bild innan och tyckte att han såg lika pussvänlig ut som boxrar brukar göra. Men irl var han så himla ståtlig och snygg! Att pojken dessutom var trevlig, öppen och hade en massa fart i sej gjorde ju inte saken bättre.

Gick hela vägen hem och mumlade: jag kan inte ha en så stor hund just nu. Jag kan inte ha en så stor hund just nu. Jag kan inte... 

                                               image25

Men visst är han stilig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0