Nu får det vara nog!



Efter en turbulent första tid hemma började jag faktiskt riktigt känna mej nöjd att vara här i min lilla lägenhet igen efter en månad på landet. Men så kom den j*vla fönstertittare tillbaks och förstörde min kväll! Att man inte kan få vara ifred i sitt eget hem utan att en sjuk människa stryker utanför fönstret, skrämmer mej och gör att jag tvekar att gå sista promenaden med hundarna är helt absurt. Att sen polisen inte svarar, inte kommer tillräckligt snabbt och att om fönstertittaren inte "gör något" förutom att titta så leder det högst till dagsböter gör ju inte saken bättre. Min hyresvärd vägrar hjälpa till och skulle jag gå ut och slå karln i huvudet så kan han anmäla mej för misshandel...

Planen är att skaffa en lampa med som tänds när någon rör sej utanför fönstret. Tyvärr är jag ganska fattig och kan ingenting om sånt och tänkte därför kolla om det är någon av er som läser min lilla blogg som har någon bra kontakt! Hör gärna av er med tips =)


-

Kommentarer
Postat av: Anna H

Välkommen hem! Angående fönstertittaren kanske en blixtrande kamera genom rutan kan skrämma iväg kräket?

2008-08-10 @ 23:16:30
URL: http://web.telia.com/~u25803499/
Postat av: HannaH

Fy va obehagligt! Inga bra ideér tyvärr...

2008-08-26 @ 18:30:47
URL: http://lavidacaos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0