Framsteg



Viggo har upptäckt mitt sängbord och brukar nu roa sej med att klättra över till det från sängen för att välta ner allt som ligger där kocko Idag hade han stulit med sej en penna och kika ut genom sovrumsdörren med den i munnen. Jag vill ju inte att han käkar pennor och bad honom släppa den, var på han slinker in i sovrummet igenom och gömmer sej bakom sängen. När jag går och ställer mej i vägen för honom blir han stel som en pinne och börjar morra. Men jag står bara kvar och säger "loss" med lagom neutral röst.
Det hela utvecklas till en stirr-tävling mellan en envis terrier och en uttråkad matte. Till slut släpper han pennan med en suck, då tjuter jag "braaaa Viggo" och rusar ut i köket för att bjuda honom på massor med snask 'toppen'

Vad är det man brukar säga "trägen vinner"? Han gör framsteg i alla fall mitt lilla monster tycka om 






-

Kommentarer
Postat av: Sara

Nej men vad är detta har du skaffat dig en ny liten stjärna??

2008-12-16 @ 11:52:56
URL: http://www.sarastassar.se
Postat av: Johanna, Millie & Muhze

Nej nej! Han är bara en liten jourhund. Har hittat ett superbra hem till honom, så han flyttar på torsdag.

2008-12-17 @ 00:17:12
URL: http://madaboutdogs.blogg.se/
Postat av: Anna H

Ljuvligt söt hund, måste erkänna att kändes väldigt lockande ett tag... Tack för grattiset, har börjat med extra järn nu. Kram // Anna

2008-12-17 @ 11:03:05
URL: http://web.telia.com/~u25803499/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0