Rolig kommentar



Jag följde med en kollega som skulle hjälpa en amerikan med hans och hundens träning. Kollegans engelska är lite knackig så jag skulle tolka och hjälpa till.
Amerikanen är övertygad om att alla problem han hade med hunden när den var lite löstes av att han bet hunden i örat... Så när min kollega ska gå igenom hur vi tränar in "nej" svarar karln:
- It´s ok, you can bite him if you want to.
Min kollega skrattar och säger:
- No I can´t. I´m a eeeh... vegetarian (uttalas på svenska).

Och jag vek mej av skratt!


-

Kommentarer
Postat av: Tina

Hahaha! Vilken underbar kommentar.

Tråkigt att kliandet inte går över.

Tina

2008-06-19 @ 19:46:59
URL: http://workinglabs.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0