Skymningsträning



Jag saknar verkligen våra träningsträffar! Det är så bra för inspirationen att få titta på varandras träning, diskutera och få lite åsikter om hur man kan ändra/förbättra sin träning. Snart drar vi ju ut i vildmarken och då blir det bara ensamträning...

Millie och jag drog i alla fall ut i skymningen och lämnade krullet hemma med husse. Resten av stan tittade på fotboll så vi delade fältet med hararna och måsarna.
Efter att ha rusat av sej ordentligt började vi med framförmappen. När vi har pillat med våra trix har Millie INTE varit speciellt repetionsklok. Nu började hon direkt med ingångar så vi fortsatte med dem tills hon gjorde rätt fyra av fem gånger. Sen bytte vi och vips hade jag en liten gris som körde "stå" och hittade positions väldigt fint. Efter det körde vi en vända ligg och det var som om poletten trillade ner. Vi varvade korta pass med lek, dels kamplek men jag kastade också bollen på snöret så hon fick rusa lite. Lilla fröken har verkligen blivit duktig på att komma in med leksaken och lämnar av den så jag kan ta den.

Muhze och jag tränade lite nostarget med post-it lappar i morse. Men han blev så lycklig av godiset så han mest flamsade runt så vi avslutade innan jag fick ont i magen av skratt. Om jag bara hade en kamera och kunde filma den lilla token som far omkring med tunga hängandes utanför =)
Under eftermiddagen hittade jag en spark i ett buskage. Jag släpade med den hem och tänkte att jag kunde ta en sväng med den och hundarna nu när jag inte kan cykla. Så Muhze och jag drog iväg med lite tidningar som skulle återvinnas. Det var grymt kul men jag höll på att vurpa lite för många gånger. Imorgon går jag och hänger upp en lapp så får vi se om jag kan göra någon unge, som saknar sin spark, glad.


-

Kommentarer
Postat av: Anna H

Jag saknar också träningsträffarna! När drar du ut i bushen?



// Anna

2008-06-11 @ 23:53:28
URL: http://web.telia.com/~u25803499/
Postat av: Johanna, Millie & Muhze

I juli. Skulle vilja hinna med några träffar innan så man har helkoll på träningen innan jag blir isolerad i vildmarken.

2008-06-12 @ 11:15:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0