Put your back in to it



Millie gillar verkligen att jobba med balansträning på Pigge men min fantasi har börjat tryta. Hon kliver upp på den, sitter och ligger, vinkar och kan snurra åt båda hållen utan allt för stora probs. Läste på Fannys blogg något om att backa upp på balansleksaken och tänkte att det skulle bli vår shejpingutmaning med middagen som belöning.
Efter att ha satt Muhze i säkert förvar i buren med ett smaskigt ben satte vi igång. Backandet sitter ganska bra men så fort Millie stöter i Pigge så börjar hon svänga eller sätter sej. Efter att ha stöttat upp Pigge i med fotöljen bakom och soffan vid sidan så att han inte gled omkring gick det mkt bättre.
Millie sätter sej ju gärna på folks fötter med en höften och nu gjorde hon samma sak med Pigge. Att få henne från det till att backa upp med båda baktassarna var ett äventyr, men plötsligt lossade det =) Det här är slutresultatet:


image45


Kankse inte den bästa bilden, men det är inte jätte lätt att k/b och fota samtidigt.
Jag fattar inte vad problemet med min blogg är! Men om jag har lagt in en bild och centrerat den så kan jag inte vänsterjustera texten efter det. Man kan ju bli galen av mindre.


-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0