Veckans tips nr 1



Eftersom jag gärna ser att man får ut något mer än tidsfördriv av att läsa min blogg tänkte jag lägga in veckans tips varje måndag. Det låter jäkligt töntigt och har du ett bättre namn till kategorin är det bara att hojta till.
Tipsen kan handla om träning, prylar, ställen eller böcker och här kommer det första:


image35


The Culture Clash av Jean Donaldson

Den här boken har tydligen fått pris i USA och det är lätt att förstå varför. Jean skriver på ett humoristiskt, tydligt och pedagogiskt sätt och tar upp det mesta en hundägare borde känna till. Helt klart en av de bästa hundböckerna jag har läst. Så om ni har möjlighet och någolunda engelskakunskaper tycker jag absolut att ni ska köpa den!


-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0