“nästa gång kan det vara min hund som blivit skrämd och sprungit bort”



Skriver Tina i sin blogg efter att hon hade tagit tisdagen ledigt för att hjälpa till att leta efter Carinas Milton som hade stuckit efter vilt på måndagen kl 15. Lucky hade också sprungit med men kom hem vid 3-tiden på natten efter att Carina hade letat hela dagen och vi varit ute mellan 23-00 och ropat i skogskanten.

När jag fick höra att de var på rymmen satte jag mej ned och ringde runt till några instruktörer som bor i krokarna, personer som utbildar id-spårhundar osv. Och jag blev minst sagt förvånad över att de flesta inte var redo att lyfta ett finger för att komma och hjälpa till!
Tänk om det är er hund nästa gång, och ingen vill hjälpa er.





-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0