Onsdagsträning



Vad gör man utan snälla träningskompisar? I onsdags träffade vi Anna och Kvatro för att träna och göda myggorna lite.

Millie:
- var lika duktig som vanligt, men kan pga sin förvirrade matte inte frysa på target
- har fint flyt

Muhze:
- fick pyssla liiite med apporten och avslutade med ett spontant gripande
- blev shejpad att gå till Anna, avslutade med att kasta sej över henne och tigga kel 

Jag:
- fick lite skäll för att jag inte är så "klickersk" (med all rätt!)
- höll på att börja gråta när Muhze lekte med Anna
- fick vara godisskålsvakt

Kvatro och hans matte har gjort sånna framsteg att jag nästan blev lite avundsjuk och inser att vi måste lägga på ett kol!


-

Kommentarer
Postat av: Anna H

Tack för trevlig träningsträff, trots myggmassorna och folkstormen. Åja, en liten välmenande kommentar i förbifarten kan knappats klassas som skäll ;-)

2008-09-05 @ 00:03:48
URL: http://web.telia.com/~u25803499/
Postat av: Johanna, Millie & Muhze

Men det är nog skäll jag behöver när jag ser hur duktiga ni är och hur mkt jag fortf fuskar =)

2008-09-10 @ 00:23:19
URL: http://madaboutdogs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0