Vår!


Ikväll gick vi ner på tennisplanen och tränade upp nästan hela vovvarnas middagar, men det bästa av allt var att jag inte behövde min dunjacka! Blev så till mej i trasorna att jag planerade att ge mej ut på årets första joggingtur senare på kvällen. Men när jag tog en paus i pluggandet hade det börjat regna =O( Att jogga är så jäkligt i sej så jag tycker inte att man ska behöva göra det i regn!

Träningen gick väldigt bra. Millie och jag körde sitt och stå under gång (jag backade). Först plockar vi fram beteendet när jag står still, belönar 2-4 ggr, börjar trampa på stället, belönar 2 ggr och sen börjar jag backa. Tösabiten var så stadig att jag la på kommandon sista vändan och hon gjorde rätt 10/10!
Muhze fick träna basic sitt och ligg + lite stimuluskontroll på det. Jobbade också med att han inte ska flyga upp direkt när han får sin belöning, vilket gick ganska bra.
Han är så ful-söt i sin nya ack så bekväma vårfrisyr att jag ska fota honom imorgon och lägga upp här!



-

Kommentarer
Postat av: Sofia

Ja tack, vi vill gärna se bilder på det nyklippta fåret ;)Jag tror han är mer söt än ful....

2009-04-01 @ 11:22:25
Postat av: Sara

Jag vill också se bild på nya frissan :)

Jag har ocksp mina kortklippta nu ska ingen ställas ut på länge och då klipps det kortare än vanligt tycker det är snyggt ;)

2009-04-01 @ 22:20:04
URL: http://www.sarastassar.se
Postat av: Sara

Jag vill också se bild på nya frissan :D

2009-04-01 @ 22:21:31
URL: http://www.sarastassar.se
Postat av: Sara

Jag har faktist provat Bravo men inte håller han vikten på det inte men visst gillar dom det :)

2009-04-06 @ 08:02:25
URL: http://www.sarastassar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0