Idioti.


Min kompis F har två döttrar; K 2 1/2 år och S 8 mån. K har alltid älskat Millie och de har alltid kommit väldigt bra överens. K fick även en gossehund av oss som hon har med sej till dagis och sover med mitt på dan. S tittar mest storögt på Millie när vi kommer och hälsar på.

För ett tag sen var Millie och jag med och hämtade K på dagis. Vi stannade utanför grinden eftersom alla dagisbarnen och "fröknarna" var ute på gården. Jag såg att två av tjejerna som jobbade där stod och tittade på Millie med ogilladen blickar och tisslade och tasslade. Men sånt händer varje dag när man har en blodtörstig kamphund så jag tänkte inte mer på det.

Någon vecka efter det här var Millie och jag hemma hos F när K kom hem från dagis. Millie går glatt fram för att hälsa var på K gallskriker "neeej hunden biter" blir jätte rädd och springer iväg. Sen tog det tid innan K vågade hälsa på Millie igen. Idag var vi där igen och hälsade på. Så fort Millie kommer nära K säger hon "aj" och när man frågar vad som hände svarar hon "hunden biter".

Eftersom Millie är den enda hunden K träffar har jag svårt att se att det här kommer någon annan stans ifrån än hennes trångsynta j*vla dagisfröknar. Vi har frågat om de pratar om hundar på dagis, och hon svarade "ja" men tösabiten är så lite så hon kan ju inte återberätta nått.



Kommentarer
Postat av: Lovisa, Inja & Fendi

FyyyyFan så drygt.. Men idioti verkar vara en obotlig sjukdom, så det är väl bara att beklaga och lämna kondoleanser till dem och deras nära och kära :(

2010-03-09 @ 23:19:19
URL: http://4fota.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0