Måndagsgruppen på en tisdag.


Jag har alltid väldigt roligt på Måndagsgruppen, men dagens avslutningsstafett tog nog priset. Det var verkligen ett sånt tillfälle när jag önskade att jag hade en filmkamera. Dels för att det såg kul ut med potiatisar, hundar och konser som flög åt alla håll! Men mest för att ni skulle få se mina duktiga deltagare som jobbade så hårt för att ta sej igenom salombanan! Ni är grymma! Speciellt Hattis matte visade ett sånt tålamod och lugn trots Hattis förkärlek till koner och potatisar =)

Utöver det tränade vi en massa hundmöten, följsamhet och kontakt och så backades det i fotposition. Zion och Adam var lätta på tassen som små bc:s. Kelly klarade det galant med hjälp av en liten kant. Donna ser ingen mening med att backa när man kan ha så kul med en massa andra trick och trots Emblas myror i brallorna så lossnade det riktigt bra till slut. Under tiden fick Hatti och Balder ta en promenad och träna hundmöten med varandra. Av någon anledning hade de lite svårt för varandra i början men det släppte med lite hjälp av deras duktiga mattar.

Tyvärr hade jag inte laddat telefonen innan, men jag lyckades fånga några av mina fyrbenta deltagare på bild.

Mopsen Balder!



Söta Hatti spanar in de andra.



Världens gladaste Donna!



Adam är inte bara söt, han är galet duktig också.





-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0