Måndagsgruppen vecka 14.


Det va en laddad liten grupp som träffades för att träna. På menyn i måndags stod bla att avsluta utmaningen "backa in" som de har kämpat med i två veckor, snygga ståenden och tandvisning inför sommarens skönhetstävlingar, lära vovven att trä i huvudet i halsbandet själv och att backa i fotpos.

Jag va inte på topp men det va gruppen och alla jobbade på väldigt bra. Under slut-stafetten försökte jag ta lite foton med min mobil, men trots de fina motiven blev inte reslutatet så bra. Bara det att publicera dem här har krävt otaliga samtal till min privata datasupport (läs: bästa kompis), uppdateringar och nedladdningar av nya program. Här kommer några små godbitar iaf.

Vita Kelly (med Millie i bakgrunden)


Svarta Kelly (det finns en röd Kelly också).


Isso, gruppens nykomling.


Bubba in action.


Söte, men tyvärr något suddige Zion!


Vår duktige lille tricolor Kasper!



Jag lyckades tyvärr inte fånga Donna och Chiefa på kort, men jag ska göra ett försök så fort jag får tillfälle!



-




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0