Registrera mera!


Efter att ha lusläst raklubbens hemsida har jag nördat ner mej totalt i deras hälsoregister! Hälsoregistret är en service som finns tillgänglig för klubbens medlemmar, varje ägare är själv ansvarig för innehållet och listan presentera endast resultat som kan verifieras. Idag har jag lagt in Gibsons resultat så nu finns tre hundar från hans uppfödare med.

Registrera mera, säger jag bara! Hunddata är inte särskilt användarvänligt i alla lägen och här kan man enkelt kolla runt på olika hundar. Det här är tredje rasklubben jag är medlem i men det är den första som tillhandahåller en sån tjänst. Har andra klubbar något liknande?

Gibbes resultat
Hd: B
PRA: Hereditärt fri
JDCM: Hereditärt fri
Ögonlyst: 2010-03-16 (ua)

Trollet som liten hos uppfödaren

Fotot är stulet från http://www.digadogs.com



-







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0